Breakthroughs & Breakdowns
Pamela has been living in the same house with Jay's parents for the last 5 years, but she and his dad have never bonded. When he invites Pamela to a cooking lesson, it's time to clear the air. Jay and Pamela's first meeting with a realtor is thwarted.