Rock Blocked
As Todd's Holy Roller plant runs non-stop, Hunter's Black Pearl plant is finally ready to wash dirt. But the mine is shut down when Hunter's plant blocks access to rocks from Todd's tailings. An epic father-and-son showdown puts the season in jeopardy.