Surprised by Kim Tan's kiss, Eun-Sang runs away. Later, Tan and Young-Do fight once more. Meanwhile, Ki Ae pretends to be Eun-Sang's mother at a parent's meeting, leading to the whole school start digging up on Eun-Sang's background.