Nursery Crimes/My Peeps
Billy can't sleep and demands fairy tales from Mandy and Grim. Grim's supernatural stories go awry when Billy befriends Pinocchio. Sitting too close to the TV costs Billy his sight. His fear of the eye doctor sends him to Grim for a cure.