David vs. Goliath: Team-plosion
Tensions run high as seven teams face their third set of challenges. One truck attracts the attention of movie star Kumail Nanjiani but nearly falls apart from inner turmoil. Then, one pro team hits their stride while another plummets to the bottom two.