Pizza and Pasta 101
Giada De Laurentiis and her daughter, Jade, love nothing more than a day at home making pizza and pasta. Together they make a Chicago-style Deep Dish Cheese Pizza, plus summery Spaghetti with Lemon Zucchini and, for dessert, Lemon and Strawberry Sundaes.