Oregon: Wine Country
Erin and Michael venture into Oregon's famous Willamette Valley where Erin finally learns the art of rolling out handmade pasta. Back in Maine, the restaurant is preparing for the new season and Erin’s staff joins her in wine country to taste new wines.