Drift Pinto: Ford vs. Ferrari!
Newbern and Cotten surprise Finnegan with a 2.3L 1980 Pinto wagon and drift lessons from pro Formula Drift driver Federico Sceriffo. They add a 396ci stroker engine and suspension mods before taking on a 1,000-plus-hp Ferrari 599 GTB.