She Knew It Was Goodbye
Ginger knows her sister Paige is trouble. She feels entitled to her family’s undivided attention, and when she doesn’t get it, she becomes a monster. Over time, Ginger watches as Paige abuses and ultimately murders the one person she cares for the most.