Election ends. Rei is distressed. Hashimoto links Ikoi Town incidents to Korin-kai, his daughter involved. He asks Hirokawa for help. The two head to Ritsuko’s seminar. Meanwhile, Shiori, who helped bullied Misuzu, is now targeted.