Homecooked Eds/Rambling Ed
Eddy finds the Kanker sisters' trailer parked on his lawn for their vacation. The girls invade Ed, Edd and Eddy's lives, and Eddy resolves to find the Kankers a new spot. Then, worn out by Sarah's demands, Ed to packs his room and moves.