Pop Goes the Ed/Over Your Ed
At Nazz's sprinkler party, the Eds try to show off in front of the kids and end up ripping off their skin-tight bathing suits. Then, Eddy decides he and Edd are going to teach Ed social graces and turn him into a swingin' dude.