From Chicken to Caribbean
Guy Fieri's flyin' from the-bomb bird to island inspiration. A chicken-centric Omaha spot serves it fried with pancakes, a hidden gem in Cincinnati fires up real deal Caribbean and an eclectic spot in Redmond, OR, makes over-the-top chicken and dumplings.