The Asylum’s Prophet
After witnessing spirit conjuring inside a Canadian roadhouse, Zak Bagan's team explores an asylum in Italy where a patient’s cryptic carvings predicted the moon landing. Who, or what, is communicating through the living in these highly haunted locales?