The Boar Bares Its Fangs, Zenitsu Sleeps
The owner of the tsuzumi literally rocks the house as entire rooms rotate at the whim of his instrument, separating Tanjiro from Zenitsu in a house of horrors - one of which is a man with a boar for a head.