Fresh Is Best
Kardea Brown is joined by pal Nancy Fuller to make a meal with farm-fresh ingredients. The menu includes Lemony Herb Shrimp Scampi over Middlins Risotto and Collard Green Salad with a BBQ vinaigrette. Dessert is a delicious Berries and Cream Layer Cake.