Eternal Hatred - Chester Springs, PA
Steve and Amy investigate a Pennsylvania home where a 100-year-old murder may be related to frightening paranormal experiences. While Steve researches a deadly case of domestic violence, Amy discovers the owners may be caught in a war between entities.