Victim or Villain?
The Barnetts, now divorced, abandon Natalia in an apartment in Lafayette, Indiana. With no food, a/c, electricity or phone, the police get involved. Despite Michael’s efforts to blame Kristine solely, his shocking confessions lead to their arrests.