Easy Breezy, Mac and Cheesy
In a dynamic first round, the chefs have a lot of ideas for their turkey legs and milkshakes, but they struggle to keep pace with the clock. Then in a drama-filled second round, the chefs rush to make steak work with a wacky candied surprise.