New Chef on the Block
Chef Kathy Fang hires a new chef at her restaurant so she can focus on a private event hosted by Kristi Yamaguchi at the Asian Art Museum. Then, Kathy is pushed outside of her comfort zone working in a kitchen that does not meet her culinary standards.