Nice Rack
The guys take the old steering out of a '66 Volkswagen Type 2 and bolt in a new upgraded rack-and-pinion setup. Then all of the MotorTrend hosts show up to check out 20 years of Bryan Fuller builds at the Forged by Fuller exhibit at the Savoy museum.