Carnival Exhibits
Kristin Chenoweth presents the remaining teams with the challenge to create a Candy Land carnival exhibit that delights the citizens of their chosen land. Judges Nacho Aguirre and Aarti Sequeira decide which team's exhibit doesn't measure up.