Sweet Guest Retreats
Jonathan and Drew Scott re-design their guest bedrooms and bathrooms for Tiffany Brooks and Ben Sargent to judge. The loser has to go out into the Gulf to catch shrimp and then cook a meal for the winner and the judges.