Sosuke Aizen leads Kaname Tosen, Gin Ichimaru and the Espadas as they invade the World of the Living. Aizen seeks to annihilate Karakura Town to create Ouken, the royal key, and take the Soul Society by storm. The Soul Reapers prepare for battle.