Game Day Eats
Antonia Lofaso starts the brawl over game day eats with a double elimination! Two chefs face off in a pizza battle, where the losing chef is immediately eliminated. Then, Eric Adjepong and Brain Malarkey draft proteins for their team's best game day dish.