Emily Mortimer
Actress Emily Mortimer joins Ina Garten for a day of cooking and conversation. Ina makes Emily a comforting Ravioli en Brodo while they discuss career challenges, and the two swap lessons in English Yorkshire Pudding and American Brunch Boards.