Bam's Clawful Mistake
Bam brings Catwoman's Catmobile, Kitty, to life so the Batwheels can have even teams for their game of "Bat-Ball," but the Kitty "Kitty" is too wild to be contained, despite Bam's best attempts to convince her to play along.