Shotgun Wedding
Ava takes charge after learning the truth about Drew. Nathan finally sees through Matt’s manipulations and calls him out. Matt sends a message to the Copycat Killer. Ava puts Murder Bunny to bed and reveals more than she intended. Tory goes rogue.