Modern Comfort Food: Remembered Flavors
Ina Garten revisits flavors from her past and brings them up to date. She makes Lamb Stew with Spring Vegetables from her newlywed days, Split Pea Soup with Crispy Kielbasa from childhood and Fresh Raspberry Mini Corn Muffins from her specialty store.