Barbie Dreamhouse Challenge: Out of the Box
Find out what it took to build the first-ever real-life Barbie DreamHouse with unseen footage of each challenge, new interviews, outtakes, trivia and takeaway. Plus exclusive coverage of the winning fan's unforgettable stay in the finished Dreamhouse.