A Lot of Cooks in the Kitchen
Amy reels from giving birth and finding out Michael has COVID-19. After 20 years, Chris gets back on the horse -- both figuratively and literally. Tammy is almost at the finish line for surgery approval but worries she won't pass her final assessments.