Ninja Assassin
Swept off the streets as a young boy, Raizo is transformed into an unstoppable killing machine by a mythical secret society known as the Ozunu Clan.
Swept off the streets as a young boy, Raizo is transformed into an unstoppable killing machine by a mythical secret society known as the Ozunu Clan. But the moment Ozuno assassins kill Raizo's friend, their days are numbered...