London Calling
A down on his luck hitman is forced to babysit the teenage son of his new crime boss after fleeing the UK from a job gone wrong.
After fleeing the UK from a job gone wrong, a down on his luck hitman is forced to babysit the son of his new crime boss and show him how to become a man.