Please Destroy This, Huh?
While Hunt and Dorothy entertain Liddy and his wife, Fran, their kids Lisa and Saint John paint a less-than-perfect portrait of the family. Later, on the outs with Nixon's Attorney General John Mitchell, Hunt and Liddy get a chance to redeem themselves.