Season 1, Episodes 3 - Life
“VITALS. A TRUE HUMAN STORY” shows the first-hand experience of a group of Covid-19 victims, their careers, and their families during the most critical months, in the Parc Taulí Hospital in Sabadell. It is a story about struggle, solidarity, and life.