Sparks Fly Out
Spurned by Sookie, Bill wins over Adele's church audience with his vivid recollections from the Civil War. Sam etries to make the most of his opportunity with Sookie and Lafayette convinces Jason to give vampire blood, aka "V juice," another shot.