Betsy and Ghost Chapter 2: Boo Jeans
It's Betsy’s first night on Summer Camp Island, and she's looking forward to a cozy evening in with a nice cup of tea. But when Alice convinces her to participate in an initiation ritual, Betsy gets lost in the woods.