Always Watching You
Mary and Brittani get plastic surgery together. Cristina moves her family into Kathy's house. Marcia encourages Alena to find love -- and independence. Sarah finds a unique way to keep tabs on her mother. Angelica and Sunhe get news about Sunhe's health.