Am I My Brother's Keeper?
After reuniting at a wedding, Kody describes the family dynamic as a total civil war. Christine and Robyn reunite in the waiting room as Mykelti welcomes her twins. At a game night with Robyn and their kids, Kody reflects on his 3 failed marriages.