What a Night for a Dark Knight!
When Scooby and the gang come to Gotham City to visit Alfred Pennyworth, they stumble into a dangerous mystery! Alfred's been kidnapped by the Man-Bat! Batman is on the case and he does not want any help from our meddling kids.