A Dark Crate
At Rikers, Naz quickly learns that the key to his survival may rest with a hardened inmate named Freddy. Salim and Safar get a tempting offer for Naz's defense from an A-list attorney. Salim faces a dilemma in his efforts to retrieve his impounded taxi.