Business Decisions in the Bedroom
A pregnant Ashley decides she doesn't want to know her baby's gender, so Whitney must carry the secret alone. Heather breaks out of her shell on a group date. Babs makes progress in rehab, while Hunter, Whitney and Henchi are added to the visitor list.