Shine Overboard
Josh and Bill's liquor gets stuck six feet under, and Chico and Tyler brew a sweet and sticky moonshine game-changer. Then, Tickle gets trumped by his old buddy, and Mark and Jeff's first sale on the water ends in disaster.