Tim's Thanksgiving Throwdown
When Tim announces the first Thanksgiving actually took place in Virginia, Tickle smokes a Virginia ham in honor of the occasion, while champions Amanda, Richard and Daniel face off to run the best holiday liquor to complete the Thanksgiving feast.