It's Been Pretty Tough
New parents Jeremy and Audrey are faced with very unexpected and emotional challenges. When Zach and Tori struggle to sleep train Jackson, Matt gets to work on a fun solution. Amy's birthday is coming up, but little does she know what's in store!