The Best Gift Ever
The countdown begins for the birth of Zach and Tori's baby! Jeremy and Audrey are stressed but happy to finish their big Portland move. Amy and Matt's separate romances continue to grow, but they are hopeful for a civil and fun future as co-grandparents.