Bluefin Bloodline
Captains Joe and Tyler hit bluefin gold as second-generation harpooner Niko Chaprales fails to land even one. Feeling pressure to live up to his famous father's legacy, strongman Niko changes tactics in hopes of earning a big first payday of the season.