'71 Scat Pack Challenger Part I
Richard and Aaron transform a vintage ’71 Dodge Scat Pack Challenger by using the power of a 2015 Scat Pack Challenger under the hood. Richard invests in a concert venue and a ’57 Shorty School bus gets a makeover.