America's Lost WWII Hero
Josh Gates explores the case of lost World War II hero Gertrude "Tommy" Tompkins of the Women Air Force Service Pilots, who went missing when her P-51 Mustang crashed. Josh joins search teams using cutting-edge technology to bring the lost hero home.