Missing Heroes of WW2
Josh investigates America's daring response to Pearl Harbor, which destroyed a vital Japanese base in the South Pacific. Using brand-new intel, Josh dives in with Project Recover to find 40 planes and 200 American heroes lost in Operation Hailstone.